Müşteri Şikayeti Olay Analiz Sistemi

Eğitimin Amacı

  • Müşteri şikayetleri, olay analiz ve pazardan ürün toplatma ile ilgili işlemleri düzenleyen ve standartlarda belirtilen koşullara uygun, eksiksiz dosyalar oluşturulmasını sağlayan yöntemleri aktarmak.

Eğitimin İçeriği

  • Eğitimin Amacı
  • Tanımlar
  • Sorumluluklar
  • Müşteri Şikayetlerinin Alınması ve Araştırılması
  • Müşteri Şikayeti Kayıtları
  • Olay Analiz
  • Saha Güvenliği Düzeltici Faaliyet
  • Saha Güvenlik Uyarısı
  • Trend Raporlama
  • Raporlanmayacak Olaylar
  • Referanslar

Kimler Katılabilir

  • Tıbbi Cihaz Ar -Ge, Üretim, Satış, Teknik Servis, Kalite Güvence çalışanları

Eğitim Süresi

  • 1 gün