LRQA’ya Transfer

Mevcut belgelerinizi LRQA’ya transfer etmek çok kolaydır. Bu geçişi mümkün olduğu kadar hızlı ve kolay gerçekleştirebilmeniz için biz buradayız.

Müşterilerimizle aramızda, başlangıç itibariyle olumlu ve destekleyici bir ilişki kurulması ve sürdürülmesinin önemli olduğuna inanırız bu nedenle de sürecin mümkün olabildiğince pürüzsüz işlemesi için elimizden gelen her şeyi yaparız. Bunu uygulamaya da teklif süreci ile başlayarak size geçiş aşaması ve sonrasındaki ücretlendirmelerle ilgili net bilgileri veririz.

Süreç transferi nasıl işler?

Belgelendirmelerinizi LRQA’ya transfer etmek için geniş kapsamlı bilgi sahibi olmamız gerekir. Daha önceden gerçekleştirilmiş ziyaret raporlarının kopyalarına ve kuruluşunuz ya da yönetim sisteminizde meydana gelen değişikliklerle ilgili bilgilere ihtiyacımız olacaktır. İç ve dış denetim raporlarına bakarak düzeltici ve önleyici faaliyetleri ve yönetim değerlendirmelerini dikkate almamız gerekecektir. Ayrıca mevcut belgelendirmelerinizi, standartlarını, kapsamını incelememiz ve gözetim programınızı da dikkate almamız gerekmektedir. Başarılı bir değerlendirmeyi takiben, sıra dışı sorunların bulunmaması halinde size yeni bir belge yayınlar ve gözetim programı üzerinde fikir birliğine varırız. Normal koşullar altında mevcut gözetim ve belge yenileme ziyaret döngünüzü korumaya çalışırız.

Harekete geçin

LRQA’ya geçiş sürecini online olarak başlatabilir ve teklif talep edebilirsiniz.