Övgüler, şikayetler ve geri bildirim

Övgüler, şikayetler ve geri bildirim

Yaptığımız işin öneminin bilinciyle son derece titiz çalışıyor ve işinizle ilgili olarak neyin risk altında olduğunu analiz ederek sizlere yardımcı oluyoruz. Yönetim sistemlerinizi daha elverişli ve etkin kılmak üzere uzmanlığımızı uygulamak için yoğun olarak çalışmaktayız; dünyanın en güvenilir yönetim sistemi denetleme şirketlerinden bir olmamızın nedeni de budur. Bizden beklenenleri karşılamak için her türlü çabayı sarf ettiğimiz halde bazen işlerin istenildiği gibi gitmediği durumlar da olmaktadır. Böyle bir durumda, işlerin yoluna koyulması ve gelecekte daha fazla kusurun önüne geçilmesi için her türlü çabanın sarf edilebilmesi açısından geri bildirimlere ihtiyacımız olmaktadır.

Övgüler

Olumlu açıklamalar almaktan dolayı her zaman memnuniyet duymaktayız, bu kuruluş içinde en iyi uygulamayı teşvik etmede bize yardımcı olmaktadır.

Şikâyetler

Bir LRQA müşterisi iseniz ve LRQA’dan almakta olduğunuz hizmetlerin her hangi bir bölümünde bir takım kaygılar yaşamaktaysanız lütfen aşağıda sunulan PDF dokümanında açıklandığı gibi şikâyetler prosedürünü uygulayınız.

Bilgi notu - LRQA Şikâyet ve İtiraz Süreci

Şikâyetinizin LRQA müşterisi olan bir şirketle ilgili olması durumunda öncelikle söz konusu şirketle temasa geçmeniz ve onların şikâyet prosedürünü izlemeniz gerekmektedir. Bu işlemi zaten yapmış durumda iseniz ve müşterimizden aldığınız yanıttan memnun değilseniz lütfen bizimle temasa geçin ve kaygılarınızı detaylandırın. 

LRQA tarafından belgelendirilmiş olan şirketlerden birisinin sunduğu hizmetin her hangi bir kısmından dolayı bir şikayetiniz varsa bu çevrimiçi formu lütfen doldurun.